در سرزمین مدینه سه گروه از یهود زندگی میکردند «بنی نضیر» و «بنی قریظه» و «بنی قینقاع» و گفته میشود که آنها اصلاً اهل حجاز نبودند ولی چون در کتب مذهبی خود خوانده بودند که پیامبری از سرزمین مدینه ظهور میکند به این سرزمین کوچ کردند و در انتظار این ظهور بزرگ بودند. هنگامی که پیامبر اسلام به مدینه هجرت کرد، با آنها پیمان عدم تعرض بست ولی آنها هر زمان فرصتی یافتند از نقض این پیمان فروگذار نکردند.
سلام بر رجب؛ سلام بر بهار مناجات و بندگی...
ما را در سایت سلام بر رجب؛ سلام بر بهار مناجات و بندگی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 93 تاريخ: پنجشنبه 16 اسفند 1397 ساعت: 23:59